Jag är här igen

Det var ett tag killar sedan jag posta aboutwhat verkligen händer i mitt liv en hel del saker förändrats i mitt liv för att bättre och naturligtvis förhoppningsvis vet du min äldre syster som hon förlovade sig och jag är verkligen glad för henne att hon förtjänar det, och min lilla syster hon är verkligen glad för henne också <3 jag kommer att sakna henne när hon ska gifta sig, därför att vi kämpar vi skriker åt varandra, men jag älskar fortfarande henne...
 
Det här är min äldre syster och min yngre syster, vi alla ser likadana hahaha <3
 Det här är min äldre syster som hon så värdefull ...



Kommentarer
Postat av: sarah

dina systrar är så vackra

2014-03-17 @ 04:28:05
Postat av: Fanny

dina systrar är så vackradina systrar är så vackradina systrar är så vackradina systrar är så vackradina systrar är så vackradina systrar är så vackradina systrar är så vackradina systrar är så vackra

2014-03-17 @ 04:28:26
Postat av: Serine

vackra syster och du ser rik flicka och bortskämd

2014-03-17 @ 04:29:13
Postat av: facilia

finiii

2014-03-17 @ 04:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: